nedjelja, 24. srpnja 2016.


Ne volim koristiti puder. Uvijek sam imala čisti ten i jednostavno mi se ne da nanositi puder kao dio svakodnevne šminke jer nemam potrebu ništa prikriti.
I onda sam odjednom shvatila da kad stavim puder ili toniranu kremu svi ljudi oko mene zaključe da izgledam svježe i zdravo. Moram priznati da sam prirodno toliko blijeda da vjerojatno bolje izgledam s malo boje u licu.
Tonirane kreme su mi draži izbor jer ih je jednostavnije nanositi i djeluju prirodnije.  Ljeti volim koristiti tonirane kreme s visokim faktorom jer ipak želim izbjeći prijevremene bore.

Moje najnovije otkriće je La Roche-Posay Anthelious XL SPF 50+ tinted cream za osjetljivu kožu. Krema na prvi pogled djeluje dosta tamno, ali se stopi s tenom i ne izgledam neprirodno tamno. Ili još gore, narančasto. Nema mirisa i tekstura čak djeluje sličnije puderu nego kremi za lice. 
Prilično je dobro pigmentirana, ali od tonirane kreme za sunčanje ne možete očekivati čuda. Daje licu zdraviji izgled, ali sve moje pjegice su i dalje na broju i vidljive. Ono što je meni najbitnije kod kreme - nema osjećaja zatezanja u licu. Dakle, pogodna je i za suhu kožu, ali kožu ne masti i prilično je lagana. 

Naravno, želim znati što stavljam na lice. Pogledajmo sastojke:

Aqua, C12-15 alkyl benzoate, Glycerin, Alcohol Denat, Bis-ethylhexyloxyphenol methoxyphenyl triazine, Titanium Dioxide
Pentylene Glycol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Styrene/acrylates copolymer, Caprylic/Capric Triglyceride, Pentaerythrityl tetraethylhexanoate, Propylene Glycol, Ethylhexyl Triazone, Stearyl Alcohol, Talc, Drometrizole Trisiloxane, Nylon-12, Synthetic wax, Aluminum hydroxide, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/, Steareth-8 Methacrylate Copolymer, Ammonium Polyacryldimethyltauramide, Caprylyl Glycol, Cassia Alata Leaf Extract, CI 77499, CI 77492, CI 77491, Disodium EDTA, Glyceryl isostearate, Glycine Soja Oil
Isopropyl Lauroyl Sarcosinate, Maltodextrin, PEG-8 Laurate
Phenoxyethanol, Stearic Acid, Terephthalylidene Dicamphor Sulfonic Acid, Tocopherol, Triethanol amine, Xanthan Gum

CI 77499,  CI 77492, CI 77491 su oksidi željleza koji kremi daju pigment. I to crni i žuti. Obično se nalaze i u mineralnom make-upu i za sada nema dokaza o štetnosti.
Za zaštitu od sunca služe sastojci: 
Bis-ethylhexyloxyphenol methoxyphenyl triazine koji je odličan UVA i UVB kemijski filter,
Titanium Dioxide- odlično pokriva UVB i djelomičko UVA zrake, mineralni filter
Butyl Methoxydibenzoylmethane ili Avobenzone - kemijski filter koji odlično štiti od UVA i djelomično od UVB zraka.
Drometrizole Trisiloxane - kemijski filter koji odlično pokriva UVA i UVB zrake
Terephthalylidene Dicamphor Sulfonic Acid - organski sastojak koji odlično pokriva UVA i djelomično UVB zrake

Cassia Alata Leaf Extract - ekstrakt lista biljke Cassia Alata ima fotoprotektivnu funkciju, štiti DNA stanica od štetnog utjecaja sunca. To je onaj sastojak, između ostalih, zbog kojeg se nadam da ću još dugo izbjegavati bore oko očiju nastale zbog izlaganja suncu.

Kod sastojaka mi se sviđa velika pokrivenost UVA i UVB spektra i kombinacija mineralnih i kemijskih filtera. Sviđa mi se i to što boju daju mineralni pigmenti.

Ova krema je za mene odličan izbor ljeti. Ne bih je koristila čitave godine jer kemijski filteri nisu štetni ako ih se povremeno koristi u kremama za sunčanje, ali nakon nekoliko godina svakodnevnog korištenja, mogli bi utjecati na promjene u stanicama.


Beauty Blog Queen Bee . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates