subota, 6. kolovoza 2016.

Riječ je o još jednom proizvodu koji me pozitivno iznenadio. Naravno, postoje i proizvodi koji mi ne odgovaraju, ali počinjem s onima koji mi pašu.

Aquasource sam posudila od mame u jednoj prilici kad nisam imala svoju kremu za lice pri ruci. Ovo je krema za normalnu i mješovitu kožu, a meni čak i neke kreme za jako suhu kožu nisu dovoljno hidratantne, pa nisam očekivala čuda. Zapravo, očekivala sam da ću se probuditi uz poznati osjećaj zatezanja kože.
Koža mi nikad nije bila mekanija pa sam je nastavila koristiti. 

Ovo je nešto između kreme i gela, plavkaste boje i pomalo citrusnog mirisa. Dovoljno je staviti jako malo kreme jerse jako lijepo razmazuje i prilično se brzo upija. Fotografija mi nije najbolje uspjela, pa stavljam i jednu službenu.


Naravno, zanimalo me koji su to sastojci zbog kojih je krema tako hidratantna i tako se lijepo razmazuje.

Sastojci: Aqua, Glycerin, Dimethicone, Alcohol Denat, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Mannose, Carbomer, Phenoxyethanol, PEG/PPG/polybutylene glycol-8/5/, 3 glycerin, Tocopheryl Acetate, Divinyldimethicone/
dimethicone copolymer, Chlorphenesin, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Serine, 2-oleamido-1,3, octadecanediol,Citrulline, Cholesterol, Ammonium, Polyacryldimethyltauramide, Limonene, Vitreoscilla, Ferment, Tocopherol, Disodium EDTA, C12-13 pareth-23, Hexyl Cinnamal, C12-13 Pareth-3, Benzyl salicylate, Zinc Gluconate, Ceramide 3,Hydroxypalmitoyl Sphinganine, Linalool, Citral, Hydroxy-isohexyl-3-cyclohexene carboxaldehyde, Benzyl Alcohol, CI 42090, CI 19140, Parfum, butylrospermum parkil butter, methoxylpropanediol, f.i.l b45016/1


Jedan od sastojaka zbog kojih krema odgovara i mojoj suhoj koži je sigurno Dimethicone - silikonsko ulje. Iako postoje teorije da su silikonska ulja štetna za zdravlje, niti jedna od njih nije dokazana. Razlog zašto ne bih koristila Dimethicone u svakodnevnoj njezi nije štetnost za kožu već film koji stvara na koži. Kod proizvoda s ovim sastojkomosjetim kako mi koža nije dubinski hidratizirana.


Kod ove kreme to ne osjetim, pa pogledajmo dalje sastojke.

Prunus Armeniaca Kernel Oil - ulje koštice marelice. Sadrži esencijalne masne kiseline i vitamine A i E. Savršeno se upija i ne ostavlja masne tragove. Ovo je sastojak koji bih definitivno koristila da si sama radim kremu.

Serine - djeluje kao prirodni ovlaživač.

Vitreoscilla Ferment - ferment aerobne bakterije koji potiče iskorištavanje kisika u stanicama. 

Butylrospermum parkii butter - poznatiji kao shea maslac. Sadrži nezasićene masne kiseline, vitamine A i E i brojne minerale i proteine. Osim što djeluje protuupalno, duboko prodire u kožu pa se koristi za dubinsku hidrataciju suhe kože.

Ono što mi se od sastojaka ne sviđa je previše sastojaka koji su uglavnom u funkciji mirisa kao što su: Hydroxy-isohexyl-3-cyclohexene carboxaldehyde, Citral, Linalool, Hexyl Cinnamal, Limonene...
Oni svi mogu djelovati kao iritansi, pa ako imate osjetljivu kožu, prvo isprobajte kremu na manjem dijelu kože.

Ja nisam imala nikakvih problema, ali moram priznati da mi koža nije pretjerano osjetljiva i jako rijetko reagiram na sastojke u kremama.
Iduća krema na popisu za kupnju je sigurno Aquasource za suhu kožu jer ako mi je ova za normalnu i mješovitu kožu odgovarala, svakako bih htjela isprobati i onu za suhu kožu.


Beauty Blog Queen Bee . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates