srijeda, 2. siječnja 2019.


Beauty Sleep

Noću se koža regenerira i nije nevažno kako je tretiramo prije spavanja. Znam taj dio. I moram priznati da ga vrlo često zanemarim. Ponekad se samo natjeram napola skinuti šminku vlažnim maramicama i to se jako i vidi i osjeti u izgledu kože. Kad provedem sat vremena u kupaonici oboružana termalnom vodom, tonikom, pilingom, serumom i noćnom kremom i to se jako vidi na koži. Naravno, dobar san se najviše vidi i to mi je izlika da spavam osam sati. Pod uvjetom da stignem.

Što se smije kombinirati?


Trebalo mi je neko vrijeme (mjerljivo u godinama) da shvatim da mi samo umivanje i krema nije dovoljno i počela sam koristiti razne serume, esencije i kiseline.
Kiseline su me oduševile, posebno otkad sam dobila one dvije-tri akne na licu. Zapravo zaglade baš sve nepravilnosti, a koža se zbog efekta pilinga i uklanjanja mrtvih stanica kože baš lijepo sjaji.
Znam da je retinol vrlo rizičan u kombinaciji s ostalim preparatima, a nije ga baš preporučljivo koristiti nakon ili neposredno prije nekih dermatoloških zahvata, pa čak niti kad je u pitanju depilacija voskom.

Hijaluronska kiselina se prirodno nalazi u našoj koži i vezivnom tkivu i može se kombinirati s gotovo svim drugim preparatima, uključujući i kiseline. Dapače, odlično se nadopunjavaju i vjerojatno je zato Eucerin odlučio plasirati na tržište Hyaluron-Filler noćni piling i serum koji sam probala.

Eucerin Hyaluron-Filler noćni piling i serum



Ovaj preparat se sastoji od sva jednaka spremnika (svaki po 15 ml) koji su spojeni u ovu bočicu fancy izgleda. U jednom se nalazi AHA kompleks, odnosno kompleks alfa hidroksi kiselina ili voćnih kiselina. U pilingu se nalaze tri kiseline koje imaju blagi piling utjecaj na kožu - glikolna, mliječna i glukonolakton. 

U drugom spremniku se nalazi serum s hijaluronskom kiselinom. Ono što je specifičnost čitave linije Hyaluron-Filler je kombinacija dugolančane i kratkolančane hijaluronske kiseline koje djeluju na bore i na površini i u dubljim slojevima kože. 

Pritiskom na vrh ambalaže u isto vrijeme izlazi i piling i serum.


Piling je neprozirne žućkaste boje, a serum je u obliku bezbojnog gela. Potrebno ih je izmiješati na dlanu i nanijeti na čisto lice bez ikakvih slojeva drugih preparata.

Jako se brzo upija i nakon njega je potrebno nanijeti noćnu kremu. Za razliku od nanošenja samo kiselina, kod ove kombinacije mi se svidjelo što nema nikakvog peckanja i puno je blaži na licu. Preporučljivo je nakon što se upije nanijeti noćnu kremu i ja taj korak ne bih izbjegavala. Nisam imala osjećaj previše slojeva na licu. Ujutro mi je koža baš jako mekana na dodir ako navečer koristim ovu kombinaciju i to je taj korak koji mi je falio i izazivao stalno zatezanje lica. U mom slučaju očito moram koristiti serume.

Na kiseline sam navikla i s ovim pilingom i serumom imam jednak osjećaj savršeno čistog i sjajnog lica.  Posebna pohvala Eucerinu za ideju jer, iako sam i prije koristila i serume i kiseline, ovo je puno praktičnije i kao stvoreno za lijenčine poput mene.

Savjeti za beauty sleep

Prilično su jednostavni:

1. Nemojte ići spavati našminkani. Jednostavno nemojte. Mislim da ne moram dodatno objašnjavati.
2. Mobitel odnesite u podrum i zaključajte. 
3. Nježno masirajte kožu kad nanosite piling i serum kako biste potakli cirkulaciju. Proizvod će se bolje upiti i ujutro ćete izgledati još ljepše.
4. Pazite što jedete prije spavanja - bolje ćete spavati i nećete izgledati otečeno.
5. Pripazite na njegu. Koristite proizvode koji odgovaraju vašim potrebama kože.

Laku noć!

Više saznajte na www.eucerin.hr

Beauty Blog Queen Bee . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates