nedjelja, 2. listopada 2016.

Tamo negdje sredinom kolovoza počinju grozni i dosadni simptomi kao što su iziritirane oči koje svrbe, začepljen nos koji curi, kihanje i teško disanje, a i koža vas povremeno svrbi? Čestitam, alergični ste na ambroziju!

Meni ambrozija stvarno otežava život jer čak dva mjeseca godišnje ne mogu normalno funkcionirati. Tablete za alergiju me uspavljuju, zbog začepljenog nosa ionako ne mogu spavati, a dodatno frustriraju i oči koje neizdrživo svrbe.

Idealno bi bilo izbjegavati alergene na način da pobožno pratimo koncentraciju peluda u zraku i ne izlazimo kad je najviša, presvlačimo se i tuširamo čim uđemo u kuću, svaki dan peremo kosu i mijenjamo jastučnice... Meni se to jednostavno ne da.

Kako sam pokušala ublažiti simptome alergije? Lijekovi sad nisu tema, pa ću ih izostaviti.

Najslabija karika mi je nepce. Svrbi do te mjere da počinje boljeti. Prvo sam pokušala s Emser pastilama. One se koriste za ovlaživanje i čišćenje sluznice ustiju i ždrijela. Pastile između ostalog sadrže prirodne EMS soli koje potiču izlučivanje sline i na taj način vlaže sluznicu.

Pastile su super i prednost je to što ih možete non-stop koristiti i pružaju trenutno olakšanje. Meni je sluznica bila toliko iziritirana da mi je trebalo nešto drugačije, odnosno nešto što će je obložiti. Onda sam se sjetila da sam za grlobolje koristila GeloRevoice. Ono po čemu su te pastile posebne je hijaluronska kiselina. Djeluju tako da se iz pastile oslobađa hidrogeni kompleks koji sadrži hijaluronsku kiselinu i on na sluznici stvara zaštitni film.

Razlika je u cijeni. Emser pastile koštaju dvadesetak kuna, a GeloRevoice skoro tri puta više.

Druga najslabija karika je nos. Kupila sam Aqua Maris 4Allergy s ektoinom. Iskreno, možda je super u kombinaciji s kapima koje prvo odčepe nos, ali ja sam ga zaboravljala koristiti. Same su beskorisne jer meni nisu dovoljno jake, a cijena je previsoka da bi se koristile samo za ispiranje. To se može i s fiziološkom otopinom. Ektoin je sastojak koji na nosnoj sluznici stvara zaštitni film koji sprečava doticaj alergena sa sluznicom. Meni je nos i dalje bio začepljen i vratila sam se dobrom starom Nasicu. To je sprej za nos koji sadrži i dekspantenol koji djeluje na zaštitu sluznice i zacjeljivanje rana. Kapi za nos mi inače jako iziritiraju sluznicu i zato me Nasic spašava.

Još jedan sastojak s ektoinom - Visol S Allergy kapi za oči. Meni su stvarno pomogle i bila sam zadovoljna. Mogu se kapati kad god je potrebno.

Problem kod tih proizvoda za alergiju je isti kao i s vjenčanjima. Čim kažete da je za vjenčanje, odmah je cijena nekoliko puta veća. Tako i s kapima za nos i oči. Visol za alergije je 10-15 kn skuplji od običnog plavog Visola, a Aqua Maris Allergy je koštao nekih 60 kn.

Alergeni ulaze u organizam i kroz kožu. Mene koža obično nevjerojatno svrbi. Koristila sam Eucerin pH5 ulje za tuširanje (možete vidjeti na slici da je bilo često u upotrebi) i losion za tijelo.

Losion za tijelo sadrži pH5 citratni pufer koji pomaže stabilizaciji prirodne pH vrijednosti kože i pomaže aktiviranju prirodnih obrambenih mehanizama kože. Sadrži i dekspantenol koji umiruje kožu i sprečava iritacije. Ne znam je li to placebo efekt, ali ja sam zbilja osjećala manje simptoma alergije kad sam ga koristila. Kad sam prestala su se pojačali. A prestala sam samo zato što se nemam naviku mazati s losionima za tijelo, iako bih trebala. Ovaj lijepo miriše i jako se lako razmazuje. I jako se brzo upija. Riječ je bila o čistoj lijenosti.

Ulje za tuširanje je jedan od razloga zašto se nisam svakodnevno nastavila mazati. Od njega je koža tako lijepa i mekana da stvarno nisam imala potrebu stavljati išta na nju. Općenito volim ulja za tuširanje, ali sva imaju isti nedostatak - nevjerojatno brzo se troše.

Losion za tijelo mi je vjerojatno najbolje otkriće u mom dugogodišnjem stažu napadaja alergije i svečano obećajem da ću iduće godine biti malo odgovornija :)








Beauty Blog Queen Bee . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates