subota, 26. siječnja 2019.


Hidrolat lavande sam uvijek htjela probati jer nikako da dođem na zelenu granu s tonicima, a ovo mi se ipak čini kao prirodnije i vjerojatno zdravije rješenje.

Ako očekujete divan miris polja Provanse, tražite dalje. Moja sestra ga je isprobala i dan danas se zgraža. Tvrdi da joj smrdi po pokvarenoj hrani.

Meni ne smrdi. Mogu ga bez problema špricati po licu. Da ima neki divan miris, nema. Miris me zapravo podsjeća na namočeno sijeno.


Lavanda ima jako puno pozitivnih učinaka na kožu i kosu. Koristila sam hidrolat lavande koji proizvodi OPG Cvjetković.

Prvo ću navesti nekoliko općenitih informacija o hidrolatu lavande.

Hidrolat se dobiva u procesu parne destilacije lavande. Kao nusprodukt se dobiva eterično ulje lavande koje se uzima s površine hidrolata, ali i u samom hidrolatu ostaju čestice ulja.

Važno je napomenuti da postoji nekoliko vrsta lavande, a kod nas su najčešće prava lavanda (ili francuska lavanda), širokolisna lavanda i hibridna lavanda (hibrid navedene dvoje vrste) ili budrovka. U kontinentalnoj Hrvatskoj i Hrvatskoj općenito se najčešće uzgaja budrovka. Možda ste čuli za izraz lavandin. To je otprilike to. Budrovka je najpopularnija jer daje puno više eteričnog ulja, ali je omjer estara je manji pa ulje neće biti onako divnog mirisa i imat će manje ljekovita svojstva od prave lavande. I naravno, bit će jeftinije.

Hidrolat lavande se može koristiti na svim tipovima kože, čak i kod one s prištićima i aknama. Može se koristiti za razne svrhe: umjesto tonika, umjesto micelarne za jutarnje umivanje, za skidanje šminke, za osvježavanje...



Ja sam ga isprobala na tri različita načina.

Kao tonik mi je u početku bio odličan. Nisam koristila ništa osim hidrolata lavande i kreme i nisam imala osjećaj da mi nešto dodatno treba. Nakon tjedan dana sam imala čudan osjećaj nakon nanošenja. Zapravo jedan kao kad se našpricam s termalnom vodom koja je slana. Ne znam kako bih opisala taj osjećaj. Kao da mi se privremeno zažari lice, samo što uopće nisam crvena. Nisam imala nikakve druge nuspojave pa sam ga nastavila koristiti, a koristim ga još uvijek.

Imala sam jedan pokušaj skidanja šminke i tu se pokazao kao beskoristan. Ja inače koristim sjenilo, maskaru i tuš. Puder ne koristim, ali sam ga koristila za potrebe eksperimenta. Vjerojatno bi nakon puno truda skinuo šminku, ali nakon 3-4 blazinice i puno trljanja (uz nezaobilazan rakun izgled) sam odustala.

Vjerojatno se najuspješniji pokazao na kosi. Kosa mi je prilično suha, djelomično zato što ne koristim često regeneratore (perut, duga priča). Nakon šampona sam ga pošpricala po kosi i čak se lijepo osjetio miris lavande. Kosa je mekana kao kad dodam regenerator, ali nije onako teška i mlitava.

Hidrolat je tako ušao u moju svakodnevnu upotrebu i neće izaći iz nje. Razlog broj jedan je divan osjećaj na kosi. Broj dva je činjenica da je ipak broj o prirodnom proizvodu i ne moram strahovati od poremećaja hormona ili nečeg sličnog. Broj tri je cijena koja je stvarno povoljna, a ne troši se nekom velikom brzinom

Beauty Blog Queen Bee . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates