srijeda, 26. prosinca 2018.



Već duže tražim čistač za svoju suhu kožu koji mogu koristiti zimi. Iako ljeti i blagi gelovi i pjene dolaze u obzir, zimi mi baš sve isušuje kožu i osuđena sam na mlijeko za čišćenje. A zaista ne volim mlijeka za čišćenje. Još na samom početku puberteta sam očajnički tražila sredstvo za čišćenje koje se ispire, ne isušuje kožu i skida šminku jer ja godinama nisam izlazila bez maskare i tuša za oči. Puder uglavnom ne koristim pa mi je nebitno da dobro skida i puder.


Zapravo sam razmišljala da kupim Atomic od Skintegre otkad je na tržištu jer mi se prema opisu čini da bi mi super odgovarao, ali nikako da se odlučim na kupovinu novih proizvoda kad imam čitavu zbirku, od pjene, gle, micelarnih, mlijeka pa nadalje.

I onda sam dobila na poklon nešto što nisam imala pojma što je i mislila sam da je krema. Kad sam malo bolje pogledala shvatila sam da je riječ o balzamu za čišćenje.

Neću lagati da mi je izgledao uvjerljivo, a mogućnost da uklanja šminku mi je bila smiješna. To me podsjetilo ne jednu bivšu kolegicu koja bi na oči nanijela debeli sloj plave Nivea kreme i trljanjem skidala šminku.

Kako koristitit?



Kako nisam blage veze imala kako koristiti taj balzam, prvo sam guglala upute da ne napravim nešto krivo (imam iskustva s pjenom za koju sam mislila da je niškoristi jer nisam znala kako se koristi).


Na njihovoj stranici je navedeno pet mogućih upotreba: kao sredstvo za čišćenje (i to dubinsko čišćenje), kao dodatak pilingu za super nježnu eksfolijaciju, za njegu suhih zanoktica i kao maska za jako suhe dijelove kao što su laktovi.

Za sad sam se koncentrirala na čišćenje i nisam sigurna hoću li uopće isprobati ostale načine upotrebe jer mi je kao čistač odličan i ne želim ga trošiti na laktove.


Balzam je potrebno omekšati među prstima (ja malu količinu zahvatim žličicom) i utrljati na suho lice, uključujući i našminkane oči. Nakon toga je potrebno navlažiti prste vodom i nastaviti s trljanjem. Ostatci se mogu ukloniti blazinicom (i blazinica izgleda odvratno prljavo nakon toga) ili se lice jednostavno umije vodom, što ja radim. Šminke na očima nema. Zatezanja nema. Oduševljena sam svime osim cijenom. Isprobat ću i Atomic pa odlučiti, ali toliko se sporo troši da je isplativa investicija.


Malo su škrti na objašnjenju kako točno balzam uklanja šminku i nečistoće, ali pretpostavljam da ih otapa. Jednako kao i Atomic je na bazi kapričnih triglicerida i zbog toga je nekomedogen.


Aktivni sastojci su voskovi ruže i mimose, ulja bazge, boražine i optimega ulja te super anti-aging alge, Padina Pavonica, ulje slatkog badema, kokosovo ulje i vitamin E.

Beauty Blog Queen Bee . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates