utorak, 2. listopada 2018.



Mislim da je bio 4. mjesec kad sam ušla u L'Occitanovu prodavaonicu u City Centru pogledati što ima. Ne mogu baš reći da često kupujem tamo, ali dragi su mi proizvodi, posebno gelovi za tuširanje. Ima nešto u tom napola retro dizajnu zbog kojeg imam dojam da kozmetiku kupujem u malom francuskom selu kod lokalnog travara.
Prodavačica me počela ispitivati o mom tipu kože (suh, bez znakova suhoće kao što je perutanje i sl. i jako dehidriran). Odmah me informirala o novoj liniji Aqua Réotier koja uskoro dolazi u prodaju i koja je kao stvorena za moju kožu. Dala mi je tester i, moram priznati, koža me nije ništa manje zatezala nego inače. Odlučila sam ne kupiti kremu, ali na preporuku sam kupila esenciju. Nisam blage veze imala što je to esencija. Bilo mi je drago što već neko vrijeme koristim piling s voćnim kiselinama (o tome sam pisala ovdje) pa na pitanje koju dodatnu njegu koristim sam mogla netupavim izrazom lica pokazati upućenost. I skrenuti temu s toga da nemam pojma što je esencija.

Ako ima još neupućenih, rado ću pomoći :) Esencija bi bila nešto blaža, manje koncentrirana i vodenasta verzija seruma za lice. Ja se prilično loše snalazim u nomenklaturi dermokozmetičkih proizvoda. Ono što ja smatram serumom proizvođač naziva boosterom i tako u krug.

Esencija za hidrataciju L’OCCITANE Aqua Réotier sadrži Réotier vodu bogatu kalcijem i hijaluronsku kiselinu koja koži osigurava prvi sloj vlage i pojačava hidrataciju u rutini njege. To me privuklo da kupim esenciju jer mojoj koži treba i vlaga i hidratacija i jako je žedna.



Tekstura je vodenasta, ali jako se lako razmazuje pa je potrebna jako mala količina. Ja je koristim od 4. mjeseca s tim da sam je otprilike 2 mjeseca redovito koristila, a kasnije neredovito, ali ipak jesam. Cijena me nije oduševila, ali imam osjećaj da će potrajati čitavu godinu pa je isplativa investicija.


Miris je svjež i jako diskretan što je meni važno kod bilo kakvih proizvoda za njegu kože jer sam ih dosta prestala koristiti zbog nepodnošljivog mirisa. Ovaj mi se čak i sviđa.


Esenciju koristim ujutro jer navečer gotovo uvijek koristim serume ili pilinge. Prvi put sam je koristila na čistoj i suhoj koži i od nje nije bilo baš nikakve koristi. Isto tako sam si mogla lice namazati vodom iz slavine i osušiti. Onda sam negdje pročitala jednu jako važnu informaciju - proizvodi s hijaluronskom kiselinom bi trebali ići na mokru kožu jer hijaluronska kiselina na sebe veže vodu. Teško je reći ima li to smisla ili ne jer mislim da veže vodu u malo dubljim slojevima kože, a ne na površini, ali poslušala sam. I tad je esencija postala puni pogodak, odnosno ono što sam tražila od nje.




Svakog jutra očistim lice, našpricam ga s termalnom vodom, na vlažno lice nanesem esenciju prstima i čekam da se upije/osuši. Nakon toga ide krema.


Tek nakon što sam je počela "ispravno" koristiti (to je samo moje mišljenje, ne spominje se u uputama da mora ići na mokro lice, iako mislim da bi trebalo) postala je odličan dodatak kremama. Za moju kožu sama krema nije dosta i lice me već nakon nekoliko sati zateže i ovo je točno ono što sam tražila. Kakva god da je krema, pa makar bila i za atopijski dermatitis, mene lice zateže i očito mi je falio taj korak njege.



Sastojci



Sastojci se ne mogu jasno vidjeti na pakiranju pa ih stavljam ovdje: AQUA/WATER - PROPANEDIOL - GLYCERIN - POLYSORBATE 20 – SODIUM HYALURONATE - CAPRYLYL GLYCOL – CARBOMER - ETHYLHEXYLGLYCERIN - SODIUM HYDROXIDE - SODIUM BENZOATE - CITRIC ACID - TOCOPHEROL - PARFUM/FRAGRANCE - LINALOOL - HEXYL CINNAMAL - CITRONELLOL - CITRAL GERANIOL.

Osim puno sastojaka koji vežu vodu, konzervansa i mirisa u esenciji se nalazi i limunska kiselina. Nisam do sada baš razmišljala o tome, ali limunska kiselina može izazvati fotoosjetljivost pa bi možda ipak esenciju trebalo koristiti navečer ili u kombinaciji sa zaštitnim faktorom. Mislim da nemam niti jednu dnevnu kremu bez faktora pa sam mirna.


U svakom slučaju preporučujem esenciju svima sa suhom i dehidriranom kožom kao dodatak ostatku njege.

Beauty Blog Queen Bee . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates